Oldalak

Tanulság



Új recept talán holnap lesz legközelebb, addig mesélek. :-)

Hiába tudtam milyen "hibákba" nem kéne beleesni, mégis végigzongoráztam mindet.

Ezek voltak:
1. édes gyümölcsök végtelen áradata
2. olajos magvak mártogatósként álcázva
3. olívaolajból "na még egy kicsit"...
4. datolya, füge, méz, nyers édességek
5. túlzott fűszerezés és sózás
6. kóstoljuk meg a születésnapos tortáját...
7. kóstoljuk meg a névnapos sütijét...
8. kóstoljuk meg mit főzött Anya...
9. gyorsan spájzoljunk be főtt kaja életérzésből!!
10. bár fáj a gyomrom, fura ízű a főtt étel, azért még egy falatot...

Mindennek lett az eredménye, hogy tegnap este a gyomron savtúltengés formájában feljelentést tett ellenem.
Régebben azzal viccelődtem, hogy azért is nem iszok pálinkát és hasonlót, mert nem árulnak új nyelőcsövet sehol, pedig a szeszek után az jól jönne...
Hát este imádkoztam megújuló nyelőcsőért...
(Ma reggelre kiütés lett a bőrömöm a gyomorszájam felett.)
Ennyi volt a kilengésem, egy hét és egy nap.
Most ásványvizet merek inni.

Elmeséltem, hátha valaki okul belőle...de tényleg a saját bőrünkön megtapasztaltak számítanak igazán.