Oldalak

Testápolás Nyers Élet Módra


Egy ideje már nem jelentkeztem....boocs.
Hírek: Mostanában nem volt ihletem új nyers kajákat csinálni. A fűszernövények nem bírják a lakásban a hőmérsékletet( képet inkább nem mellékelek), valamit ki kell találnom. A nyers-bio életem részeként természetes testápoló megoldások után kutatok. Például a shea vaj ilyen. Kár, hogy nem túl hazai... Aztán a kakaóvaj, bázisolajok, cukorgyanta, olívaolajos tengerisó bőrradír, illóolajok, házi szappan, szivacstök termesztés... nagyjából ezek foglalkoztatank mostanság.

Tudom, hogy a blog gasztroblognak tűnik, de eredetileg nem egészen annak szántam. Hanem azért kezdtem el, hogy szárnypróbálgatásaim hátha mást is megihletnek, illetve tudunk egymásnak segíteni tapasztalataink megosztásával. Azt hiszem inkább ebbe az irányba térek. Amint lesznek már sheavajas vagy szivacstökös történeteim szólok. :-)   Páá!

Shea vaj: http://www.sheavaj.hu/
Kakaóvaj: gyógyszertárakban
Illóolajok, bázisolajok: http://www.aromax.hu/
Tengeri só vagy Himalaya: pl. DM-ből
Szivacstök magok: Praktiker v. hasonló üzlet