Oldalak

Guten Morgen!

Guten Morgen! mondhatnám, ha szeretném a német nyelvet vagy ha reggel lenne. De nem és nem.
Csak ez jutott először eszembe...
A következő történetem érdekes és remélem nem túl gyakori pl. a ti életetekben. Apróság, de emlékeimben még sokáig élni fog..

Pár napja "rendelésre" készítettem egy "Paradicsomos Álom" fantázianevű An. féle "nyányót".
Minden jól ment, bár a kétes zamatú török paradicsomok elég lágy színt biztosítottak.. ezért talán több fűszer került bele, mint először gondoltam...(hupsz)

A turmixgép amiben készült eme csoda, egy nagy multifunkcionális robotgép része, ami kölcsönben van nálam. Ezért már alapból nagyon óvatosan bántam vele, hogy csak alig vegye észre, használatban volt picit.
 Nna, a lényeg, hogy végre elkészült, röpke fél órás késében voltam így egy gyors rutinos mozdulattal elfordítottam a turmix edényét.................éééés láss csodát!!!  Ennek a szuper új koncepciónak köszönhetően az edényről ugyanezzel a mozdulattal eltávolítható az alja, amiben a kések találhatók!!!
Így a másodperc tört része alatt a következő látvány fogadott:
Bal kezemben egy szinte teljesen üres turmixos edény, jobb kezem az égre emelve, arcomra ráfagyva a döbbenet.
Ugyanis az EGÉSZ cucc lefolyt a robotgépen!!!  Annyira érzékenyen érintett a dolog, hogy nem csináltam róla képet és azt hittem hosszú ideig nem is leszek képes beszélni róla.... aztán úgy tűnik feldolgoztam eme nagy eseményt...

Itt egy pár kép a művelet előtt és utánról. Azért egész fincsi volt... :-))
Mint látható a hozzávalók a következők: paradicsom, dió, olívaolaj, bazsalikom, chili, fehérbors, petrezselyem, zeller, olívaolaj