Oldalak

Variációk Hajdinára

Fehérrépás Hajdina Meglepetés

1 csésze hajdnia csíráztatva
½ nagyobb fehérrépa reszelve

1 paradicsom apróra szelve
1 tk szárított zeller
1 tk szárított majoranna
pici szójaszósz

szószos részhez:
½ csésze hajdina csíráztatva
1 paradicsom

A szószhoz valókat turmixgépben pépesítettem, majd hozzákevertem a hajdinás részhez.
Picit megszórtam bazsalikommal és brokkolival díszítettem.


Brokkolis Paradicsomos Hajdina

1 csésze hajdina csíráztatva
½ csésze brokkoli felaprítva
1 paradicsom
2 ek. fehérrépa lereszelve
pici fehérbors
1 tk szárított zeller
olívaolaj
½ ek. citromlé

Ez az előbbi változata. Mivel maradt még alapanyag én pedig éhes voltam, ennyit változtattam rajta. Jobban ízlett! A fehérbors sokat dobott rajta, pedig tényleg alig észrevehető mennyiséget szórtam rá.
Ezeket csak összekevertem és kész! :-)