Oldalak

Bűntudatenyhítőnektarin


Szóval... pár hónapja nem írtam.
Elnézést kérek mindenkitől aki amúgy "NyersÉletAn.Módra" függő és aki most bogyókat szed, mert a blog nélkül kellett élni 8 hetet legalább...

Nem vagyok (egyenlőre) folyamatosan nyers ételeket fogyasztó An., de rövidtávú terveim között szerepel a dolog, hogy igazi, hamisítatlan nyers kosztossá váljék.
Persze ehhez az elsők között szükségeltetik az, hogy a kínai gyorsbüfé bezárjon a sarkon, vagy sürgősen elkezdjenek vacakul főzni.
Plusz a kormánynak be kell tiltania a sajtos croissant sütést és a kókusztekercs gyártást.
Ugyanis ezek a gyengéim. Meg a olasz pasta, a milka csoki és az anyukám és a nagymamáim főztje.
A többiről néha le tudok mondani...vagy nem.

Úgy tűnik mostantól kezdődnek az őszinte bejegyzések.
Amúgy nem szeretek magamról írni, pláne nyilvánosságnak. Már ezért is röhejes, hogy van egy blogom.
Eddig megúsztam képekkel és receptekkel, de mivel mostanában sokszor 90 napos szénhidrát diétán vagyok, muszáj magamról is írni, mert különben nincs mit publikálni.

Pár héttel ezelőtt csináltam valami nyers kaját. Szuper szép volt, le is fotóztam, csak nem ettem meg, mert íze az nem volt. Azért talán majd feltöltöm. (Persze csak a függők kedvéért.)

Azért ne keseredjetek el, van remény! Reggel nektarinnal kezdtem a napot! Ami ugyan tuti biztos a nagybaniról jött és nem bio és nem öko és külföldi és permetezett és a belvárosban vettem, de mégis jobb mint a sajtos croissant, amit az új pék süt, aki nem használ színezéket, tartósítót, helyben süt és látom mikor kinyújtja a tésztát. Rendben. Tehát nem jobb, csak gyümölcsnek van álcázva és nyers.
Bűntudatenyhítőnektarin.
An.-atikailag módosított táplálék.

Megbeszéltem magammal, hogy a július az nyár. Nyáron pedig nyerset eszünk. Nyári napfordulói ígéret.
Még csak másfél hete halogatom. Lehet idén betartom. Mármint a júliust. Az elsejét. Az holnap van.
Tejóég...